آدامس

آیا می دانید ایران سومین مصرف کننده آدامس در جهان است ۸۰ درصد از این آدامس ها وارداتی است و در ساخت بسیاری از آنها از الکل مصرف می شود؟

?منبع: أنتی بیوتروریسم ☀️

@ostadtaleghani ?


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *