چرا آب یخ نخوریم؟

چرا آب یخ نخوریم؟

?ترک خوردگى دندان ها
?افزایش تشنگى
?آسیب به معده
✅مورد تایید استاد طالقانی میباشد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *